گوجه فرنگی امروز مشهد در برابر این میوه ها با ارزشتر

اگر باغ دارید، احتمالاً گوجه‌فرنگی‌های شما در حال حاضر بهترین زندگی خود را دارند زیرا در اواخر تابستان می‌رسند و این یادآوری دوستانه شماست که امسال اجازه ندهید هیچ یک از آن میوه های مبدل به عنوان یک سبزی هدر برود و این به این دلیل است که گوجه فرنگی امروز مشهد یک منبع تغذیه ای است که اغلب نادیده گرفته می شود.

جانی باودن، دکترای C.N.S، نویسنده 15 کتاب، از جمله آخرین کتاب خود، چربی هوشمند: چربی بیشتر بخورید، وزن بیشتری کم کنید، اکنون سالم شوید، می گوید: گوجه فرنگی یکی از آن غذاهایی است که همه آن را بدیهی می دانند و اما همه آنها را می خورند، حتی کسانی که ادعا می کنند از میوه ها و سبزیجات متنفرند.

اگر دیابت دارید، سبزیجات و میوه ها همیشه هوشمندانه هستند که در بشقاب خود بگنجانید و با این حال، تحقیقات نشان داده است که گوجه فرنگی در واقع استرس اکسیداتیو، التهاب، تصلب شرایین و آسیب بافتی را که باعث دیابت می شود را کاهش می دهد و احتمالاً خوردن گوجه فرنگی در ناهار بلافاصله سطح قند شما را کاهش نمی دهد، اما خواص محافظتی طولانی مدت آن را نباید نادیده گرفت.

گوجه فرنگی امروز مشهد

مطالعات نشان داده اند که خوردن گوجه فرنگی ممکن است آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست را کاهش دهد و خطر آفتاب سوختگی را کاهش دهد و محققان معتقدند که ممکن است به دلیل محتوای بالای کاروتنوئیدهای گوجه فرنگی (که یکی از آنها لیکوپن فوق ستاره است باشد.

البته، فقط به این دلیل که دیشب سالاد کاپرز خوردید به این معنی نیست که می توانید امروز در ساحل از کرم ضد آفتاب صرف نظر کنید.

هنگامی که در معرض نور خورشید هستید، به استفاده از SPF وسیع الطیف حداقل 30 ادامه دهید و محافظت اضافی از گوجه فرنگی را به عنوان یک امتیاز در نظر بگیرید.

اگر به دلیل دیگری برای خوردن غذاهای غنی از لیکوپن نیاز دارید، مطالعات مصرف لیکوپن را با کاهش خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن و بالقوه آب مروارید مرتبط دانسته اند.

در حالی که گوجه فرنگی ذخیره می کنید، مقداری تخم مرغ و سبزیجات برگ سبز که هر دو حاوی لوتئین و زآگزانتین هستند و دو کاروتنوئید دیگر که برای چشم مفید هستند، مصرف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.