فریم عینک المانی دارای سیستم گرمایشی

فلکسون همانطور که از نامش پیداست یک ماده بسیار انعطاف پذیر است و فلکسون آلیاژی از تیتانیوم است که حتی پس از پیچاندن یا خم شدن به حالت اولیه بازمی گردد و این فریم عینک المانی سبک وزن، مقاوم در برابر خوردگی و ضد حساسیت هستند و دکتر هریسون می گوید: «این قاب ها برای بچه های فعال عالی هستند.

فریم‌های پلاستیکی محبوب‌ترین انتخاب هستند، زیرا معمولاً قیمت کمتری دارند، سبک وزن هستند و در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند و دکتر هریسون می‌گوید: «در حالی که قاب‌های پلاستیکی ارزان‌تر هستند، برندهای طراح می‌توانند گران شوند.

او قاب های پلاستیکی را برای نوزادان و کودکان کوچک که در قاب ها سخت هستند توصیه می کند و دکتر هریسون می گوید: برای نوزادان و کودکان کوچک، قاب های پلاستیکی نرم خوب هستند.

فریم عینک المانی

“قاب های پلاستیکی نرم خمیده هستند و کمتر در هنگام زمین خوردن به کودک آسیب می رسانند و یکی از معایب قاب های پلاستیکی این است که راحت تر از قاب های فلزی می شکنند و دکتر هریسون خاطرنشان می کند: “با گذشت زمان، رنگ می تواند کمی محو شود و قدرت آنها ممکن است کمی کاهش یابد.”

زیل (زیلونیت یا استات سلولز) ارزان و سبک وزن است و در رنگ های زیادی وجود دارد و تنظیم فریم‌های زیل برای یک بینایی‌شناس آسان است.
پروپیونات استات سلولز یک پلاستیک سبک وزن بر پایه نایلون است که ضد حساسیت است و می تواند کمی نرم تر از سایر قاب های پلاستیکی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.