گل گاوزبان خشک را با این چهار ماده آمیخته نکنید

با توجه به اینکه می توان نسبت به تمدد اعصاب خود از داروی گیاهی مفیدی با نام گل گاوزبان خشک استفاده نمود، در نتیجه می توان این نوع ماده غذایی را برای خود در نظر داشت.

گل گاوزبان پاشیدن آبی لذت بخش را برای باغ شما فراهم می کند و آنها تعداد زیادی گرده افشان را جذب می کنند، برگ ها و گل های خوراکی دارند و یک گیاه دارویی هستند.

در اطراف، گل گاوزبان، که گاهی اوقات به آن گل ستاره نیز می گویند، بهترین انتخاب برای باغبانان در سراسر جهان است و جوانه زدن آن از بذر آسان است، پس از استقرار زیاد سخت نیست و اغلب هر سال بدون تلاش دوباره برمی گردد.

محل کاشت بذر گل گاوزبان
گل گاوزبان می تواند در هر نقطه از 48 ایالت پایین رشد کند و به این فکر کنید که چقدر شگفت انگیز است! اگر جایی بین مین و لس آنجلس هستید، می توانید این پایه باغ را بکارید و تحمل گسترده Starflower نسبت به مناطق آب و هوایی از مناطق 2-11 در نقشه مقاومت گیاه USDA است.

گل گاوزبان خشک

در مورد برخی از گیاهان، بهتر است بذرها را در داخل خانه شروع کنید و زمانی که گیاهان به اندازه کافی بزرگ شدند، آنها را در بیرون پیوند دهید و در مورد گل گاوزبان اینطور نیست و دانه های گل گاوزبان زمانی که مستقیماً در خاک کاشته می شوند بهترین عملکرد را دارند زیرا ریشه های ریشه ای ایجاد می کنند.

ریشه ریشه یک ریشه منفرد و ضخیم است که برای یافتن آب به اعماق زمین می رود و ریشه های کوچکتر از این ریشه اصلی رشد می کنند تا مواد مغذی و آب را برای گیاه فراهم کنند.

از آنجایی که ریشه‌های ریشه در اسرع وقت در عمق خاک فرو می‌روند، گیاهانی که ریشه‌های ریشه‌دار دارند، وقتی در ظروف کوچک شروع می‌شوند، رشد نمی‌کنند.

اگر یک ریشه در حین پیوند از ظرف به زمین بشکند، گیاه بهبود نمی یابد و از سوی دیگر، گیاهانی با ریشه های فیبری از آن دسته از گیاهانی هستند که هنگام شروع در داخل خانه عملکرد خوبی دارند و گیاه شناسی کافی است 101، بیایید به دانه های گل گاوزبان برگردیم.