کودکی که با خودکار کیان نوک تیز جان خود را از دست داد

اگر نوع امضای شما یکی از 5 مورد از لیست ذکر شده در زیر است، اکنون باید آن را تغییر دهید و یک امضای حرفه ای برای خود تهیه کنید. شما می توانید یک حرفه ای را با کمتر از صد دلار در این وب سایت استخدام کنید. http://handwritinganalysis.org

این یک نوع امضای هشداردهنده است که مردم باید آن را درک کنند و استفاده از آن را متوقف کنند.

لازم به ذکر است خودکار کیان نوک تیز دارای چندین نوک مجزا می باشد که به راحتی می توانید برای هر نوشته ای از سایز بندی های مختلف آن استفاده نمایید.

ضربه زدن به هویت خود با ضربات تند نشان دهنده نوع خاصی از نفرت نسبت به خودتان است. وقتی فردی چنین ضربه هایی روی امضا می گذارد، تمایل دارد با وسایل خشن به خود آسیب برساند.

 

برخی از افراد با ترس از جعل امضا از امضاهای ساده اجتناب می کنند، اما در قمار، شما شروع به بیزاری از خود خواهید کرد و حتی گام های غیر همدلانه واقعی نسبت به خود خود بردارید.

بسیاری از اوقات افرادی که نمی‌خواهند بیرون بروند و به دنبال سکته مغزی باشند، به سادگی امضا را با دور زدن حرف اول استتار می‌کنند.

اما در حالی که آنها حرف اول خود را روی کاغذ می‌چرخانند، نمی‌دانند که در واقع زندگی خود را در یک پوسته می‌پوشانند.

این افراد در انظار عمومی واقعاً حالت تدافعی به خود می گیرند زیرا چیزهای زیادی را در درون خود پنهان می کنند.

با این حال، این رفتار سالم نیست، زیرا ما انسان ها حیوانات اجتماعی هستیم، و باید با دیگران تعامل داشته باشیم و دیگران را بهتر بشناسیم.

دور زدن حروف در امضا باعث ایجاد مشکل در دوست یابی می شود زیرا این افراد با لباس محافظ خود را می بندند و بسیار حساس هستند.

اگر این حلقه را در اطراف خود دارید، مطمئن شوید که به زودی خود را از آن خارج خواهید کرد. دور امضای خود دور نزنید.

 

اولین حروف بزرگ کوچک
وقتی نمونه نوشتاری یک شخص بزرگتر از امضا به نظر می رسد، نشان می دهد که فرد هنگام انجام وظایف در زندگی روزمره خود به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارد.

در چنین نمونه هایی باید به صفات دیگری مانند t-bar پایین که عزت نفس پایین و ضمیر شخصی کوچک را نشان می دهد توجه کرد. اگر چنین ویژگی‌هایی در نوشته وجود داشته باشد، تحلیلگر می‌تواند از این شخص رمزگشایی کند که خود را کمتر از دیگران توانا می‌داند.