کاهش قیمت زیتون پرورده فله در گیلان

زیتون Castelvetrano نوعی زیتون سبز روشن است که از جزیره سیسیل در ایتالیا می آید.

طعم شیرین این زیتون های سبز آنها را به یکی از خوش طعم ترین زیتون پرورده فله دنیا تبدیل کرده است. میوه ها دارای گوشت نرم غنی و طعم ملایمی هستند که بسیاری از مردم همراه با شراب یا پنیر از آن لذت می برند.

با توجه به این واقعیت که زیتون Castelvetrano طعم تلخی ندارد، اگر طعم زیتون تند یونانی یا اسپانیایی را دوست ندارید، احتمالا بهترین زیتونی است که می توانید امتحان کنید.

زیتون سرگنولا
زیتون Cerignola یکی از بزرگترین انواع زیتون است که در ایتالیا تولید می شود و به عنوان زیتون سیاه و سبز از آن لذت می برند.

زیتون های منطقه Cerignola ایتالیا گوشتی گوشتی و طعمی ملایم دارند. این بدان معنی است که این میوه ها وقتی با روغن زیتون و گیاهان سرو می شوند، میان وعده های عالی هستند.

از آنجایی که آنها غول های دنیای زیتون هستند، اغلب میوه های کامل بدون هسته و پر از پنیر، کیپر، آنچوی یا سیر را خواهید یافت.

یکی از غیرمعمول ترین انواع زیتون Cerignola یک نوع قرمز روشن است. با این حال، رنگ زیتون قرمز از رنگ آمیزی مصنوعی است و یک نوع واقعی از زیتون ایتالیایی نیست.

زیتون

زیتون گائتا
زیتون سیاه ایتالیایی Gaeta یک نوع کوچک از زیتون است که به دلیل طعم میوه ای دلپذیر خود از آن لذت می برند.

زیتون گاتا اغلب در بسیاری از غذاهای ایتالیایی مانند سالاد، پیتزا، غذاهای پاستا یا ماهی پخته استفاده می شود. گوشت بنفش تیره آنها به خوبی با رنگ های روشن پنیر ذوب شده یا سالاد سبز تضاد دارد.

زیتون تارت و شور نیز به عنوان پیش غذا میل می شود. زیتون های سیاه چروک شده گاتا که خشک شده اند یک خوراکی بسیار خوشمزه هستند.

زیتون لچینو
زیتون های قهوه ای ایتالیایی اغلب از انواع زیتون های Leccino هستند که طعم تند شیرین و گوشت گوشتی دارند.

زیتون Leccino به دلیل داشتن روغن زیاد و تولید بالا، پرمصرف ترین زیتون برای روغن زیتون ایتالیایی است. درختان زیتون Leccino نیز در بسیاری از کشورهای دیگر برای تولید روغن زیتون رشد می کنند.

این زیتون‌های قهوه‌ای خوش طعم معمولاً بدون طعم‌دهنده‌های دیگر در آب نمک بسته‌بندی می‌شوند تا طعم تند و لذیذ آن‌ها از بین برود.