چگونه در دو روز یکی از شهروندان آمریکا شوید!

در این مقاله سعی داربم به برسی راه هایی که می تواند در مهاجرت شما به آمریکا به یاری شما بیاید و در کوتاه ترین زمان ممکنه شما را به خواستیتان برساند.

دوغ محلی گازدار

مهم ترین و البته دلیل محبوبیت و پرفروش بودن دوغ گازدار داشتن تنوع در طعم سبزیجات خشک و البته گاز دار بودن و بدون گاز بودن است، دوغهای محلی چون به صورت طبیعی ساخته می شوند و روش تولیدشان همانند روش سنتی می باشد بسیار خوش طعم تر بوده.

اجاق گاز رومیزی

این محصول به دلیل تنوع بالایی که دارد از قیمت های مختلفی نیز برخوردار است و اگر بخواهیم انواع مختلف اجاق گاز رومیزی را معرفی کنیم باید به این موارد اشاره کرد که مدل اول اجاق گاز صفحه ای می باشد که از طریق گاز شهری کار میکند و متداول ترین نوع این محصول است.

نان برنجی زعفرانی

همان طور که می دانید، نان برنجی از قدیم الایام در مراسمات و اعیاد کرمانشاه جایگاه خاصی داشته است. نان برنجی زعفرانی به خاطر بافت نرم ومزه بسیار لطیف آن به عنوان یک میان وعده به همراه چای و یک عصرانه دلچسب وشیرین نه تنها برای کرمانشاهیان بلکه برای تمام ایران به شمار میرود.

صابون کلاژن طلا

اساسا، صابون کلاژن طلا اصل یکی از محصولات بدست آمده از این گیاه است که جهت درمان بیماری های پوستی ، جوان سازی و رفع لک و ایرادات پوستی استفاده از آن بسیار موثر و سودمند است.