پوشک بچه سایز صفر مناسب نوزادان دیر رس

اول، به درک نحوه عملکرد اندازه پوشک کمک می کند و یک سوال رایج در میان والدین این است که چگونه جدول اندازه پوشک را بر اساس سن بخوانند و با این حال، سن عامل ایده آلی برای در نظر گرفتن نیست و در عوض، پس از انجام صدها هزار اندازه گیری، پمپرز اندازه پوشک بچه سایز صفر را بر اساس وزن سازماندهی کرده است تا به شما در انتخاب پوشک مناسب کمک کند.

ما همچنین اطلاعاتی را در نمودار مقایسه اندازه پوشک خود گنجانده ایم تا به دو سوال رایج پاسخ دهیم:

آیا در هر سایز باید تعداد مشخصی پوشک بخرید؟ ممکن است ترجیح دهید منتظر بمانید و ببینید، زیرا نوزادان با سرعت های متفاوتی رشد می کنند و اما برای اهداف برنامه ریزی کلی، ما میانگین تعداد پوشک هایی که یک نوزاد برای اکثر سایزها استفاده می کند را در نمودار خود گنجانده ایم و تعداد پوشک هایی که کودک شما در روز نیاز دارد ممکن است شما را شگفت زده کند، چه اندازه پوشک نوزادی بخرید یا سایز بزرگتر.

پوشک بچه سایز صفر

از آنجایی که این محدوده‌های وزنی می‌توانند در اندازه‌های مختلف پوشک همپوشانی داشته باشند، به خواندن ادامه دهید تا در مورد نحوه مناسب پیدا کردن پوشک مناسب، زمان اندازه‌گیری پوشک و اینکه کدام پوشک پمپرز برای کودک شما بهترین است، به خواندن ادامه دهید.

نوزادان چند ماهگی به سایز پوشک خاصی نیاز دارند؟ علاوه بر دانستن اینکه به چند پوشک نیاز دارید، ممکن است بخواهید بدانید که کودک شما چه مدت از هر سایز استفاده می کند و ما همچنین میانگین ماه‌هایی را که نوزادان معمولاً از هر سایز استفاده می‌کنند، لحاظ کرده‌ایم و به عنوان مثال، بسیاری از نوزادان برای حدود یک ماه و نیم سایز پوشک نوزاد می پوشند.

برای پیدا کردن سایز پوشک برای نوزادتان، به وزن نوزادتان نگاه کنید (که می‌توانید آن را در خانه تعیین کنید یا در هر ویزیت کودک خوب از پزشک تهیه کنید) و به عنوان مثال، محدوده وزنی پوشک سایز 1 برای نوزادی بین 8 تا 14 پوند است، در حالی که محدوده وزنی پوشک سایز 2 بین 12 تا 18 پوند است.