فریم عینک نزدیک بین چشمان را از تاری نجات می دهد

اگرچه فریم به اندازه کافی کوچک هستند که روی صورت شما قرار بگیرند، اما عینک ها قطعات پیچیده ای از فریم عینک نزدیک بین هستند و هر عنصر باید در مشارکت با عنصر بعدی کار کند تا اطمینان حاصل شود که دید واضحی دارید و در عین حال که شیک به نظر می رسید.

بنابراین وقتی بخشی از فریم عینک شما می شکند یا به درستی کار نمی کند، توصیف یا حتی مکان یابی مشکل می تواند دشوار باشد و دانستن آناتومی عینک خود بخشی از راه حل است: می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه قطعات عینک با هم قرار می گیرند و هر مشکلی را تشخیص دهید.

یادگیری در مورد قطعات عینک هنگام صحبت با یک متخصص نوری نیز مفید است و به جای ارجاع به «قسمت فلزی کوچک» یا «چشماماجیگ بلند کناری»، می‌توانید به زبان آن‌ها صحبت کنید.

به تمام قسمت‌های مختلف عینک که روی این نمودار برچسب زده شده‌اند نگاهی بیندازید، سپس به ادامه مطلب بروید تا بدانید چگونه آنها برای ساختن چنین لوازم جانبی ضروری کنار هم قرار می‌گیرند.

فریم عینک نزدیک بین
لنزها قطعات شفافی هستند که هنگام استفاده از عینک به آنها نگاه می کنید و آنها با نسخه شما سفارشی شده اند، به این معنی که نور را به گونه ای می شکنند که مشکلات بینایی شما را اصلاح کند (شایع ترین آنها نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم است).

انواع مختلفی از لنزها و مواد لنز وجود دارد و بسته به نسخه شما، ممکن است به لنزهای تک بینایی یا چند کانونی مانند پروگرسیو نیاز داشته باشید.

چشم پزشک شما می تواند به شما در جهت لنزهای مناسب برای چشم شما اشاره کند و از آنجا می توانید در مورد پوشش ها، رنگ ها و ویژگی های خاص نیز سوال کنید و به عنوان مثال، پوشش‌های ضد انعکاس و آبگریز روی همه لنزهای Warby Parker به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند، اما شما می‌توانید یک پوشش فیلتر کننده نور آبی یا لنزهای انتقالی پاسخگو به نور اضافه کنید.