ظروف چینی که باعث اختلاف بین دو زوج شد

مطالعه ما نشان دهنده سطح پایین آگاهی و رضایت از قرار دادن ونیر لمینت چینی بود. بین نمرات بهداشت دندان و آگاهی از نظر آماری ارتباط معناداری وجود داشت. بهداشت دندان نیز با رضایت از روکش های دندانی ارتباط مثبتی داشت. نمره آگاهی کمتر با رضایت کمتر همراه بود. علاوه بر این، آگاهی بالاتر با رضایت بالاتر همراه بود.

در دندانپزشکی، پرسلن به عنوان زیباترین و زیست سازگارترین ماده در نظر گرفته می شود زیرا می تواند مینای دندان سالم را تقلید کند [1]. تحقیقات در مورد روکش های لمینت سرویس پذیرایی چینی عمدتاً بر جنبه های فنی یا زیبایی شناختی متمرکز شده است تا واکنش بافت های نرم اطراف. تحقیقات قبلی نشان می دهد که بافت های حاشیه ای لثه نباید به هیچ وجه یا حتی مثبت به روکش های چینی واکنش نشان دهند.

 

از آنجایی که سلامت لثه بر عملکرد بالینی تأثیر می گذارد، مطالعات تحلیل لثه، عمق پاکت، و شاخص لثه (GI) را در رابطه با درمان لمینت ونیر پرسلن اندازه گیری و بررسی کرده اند. با توجه به قرارگیری حاشیه، پرداخت و پرداخت ترمیم ها، مطالعات تاثیر ترمیم های مختلف بر سلامت لثه را بررسی کرده اند.

بیماران همیشه نگران لبخند و سلامت دهان خود هستند. اخیراً با روکش‌ها می‌توان نتایج زیبایی عالی ایجاد کرد و در عین حال ساختار محکم دندان را حفظ کرد و در عین حال سلامت بافت نرم را حفظ کرد. نتایج موفقیت‌آمیز روکش‌های لمینت چینی نه تنها به تکنیک بالینی و آزمایشگاهی مورد استفاده برای ساخت روکش، بلکه به آگاهی بیمار در مورد حفظ سلامت بافت نرم بسیار بستگی دارد.

در این مطالعه، ما با هدف ارزیابی دانش، نگرش و عملکرد بیمار در مورد حفظ تناوب بافت نرم پس از قرار دادن ونیرها انجام شد.

  • منابع:
    1. Conclusions