شیلنگ آب ماشین ظرفشویی که دمای آبگرمکن را کاهش میدهد!

ماشین ظرفشویی باید به خوبی طراحی شود. بسیاری از مدل‌های ارزان‌قیمت دارای شیلنگ آب ماشین ظرفشویی با میزان آبرسانی به ظروف هستند، بنابراین یک دستگاه متوسط تا سطح بالا نتایج عالی ارائه می‌کند.

ماشین‌های ظرفشویی با ویژگی‌های بیشتر به مصرف‌کننده امکان انتخاب چرخه‌ها را می‌دهند تا در مواقعی که نیاز به قدرت تمیز کردن اضافی برای ظروف بسیار کثیف دارند، بتوانند چرخه مناسب را برای این کار انتخاب کنند.

مصرف کنندگان باید متقاعد شوند که از چرخه های انتخابی برای تمیز کردن مؤثر استفاده کنند، به ویژه چرخه قبل از شستشو یا فقط آبکشی.

شیلنگ

دمای مناسب آب برای نتایج رضایت بخش تمیز کردن بسیار مهم است. انجمن صابون و مواد شوینده دمای آب را کمتر از 130 درجه فارنهایت توصیه می کند، و منابع دیگر دمای 140، 150 درجه فارنهایت را توصیه می کنند.

دمای آبگرمکن آنها تا 120 درجه فارنهایت یا کمتر. توصیه می شود که مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی هایی را با بخاری کمکی یا تقویت کننده خریداری کنند که دمای آب در ماشین ظرفشویی را به 140 تا 160 درجه فارنهایت افزایش می دهد.

چنین ویژگی هایی ممکن است در ابتدا به هزینه ماشین ظرفشویی اضافه کند، اما صرفه جویی در مصرف انرژی ناشی از کاهش دما در ماشین ظرفشویی می شود. آبگرمکن خانگی هزینه این ویژگی را چندین برابر می کند.

مصرف کنندگان باید توصیه های سازنده را برای استفاده موثر از ماشین های ظرفشویی، از جمله مواد شوینده تازه دنبال کنند. ظروف را به درستی بارگیری کنید تا آب به همه ظروف برسد.

ماشین های ظرفشویی اتوماتیک در صرفه جویی در کار و منابع کارآمد هستند. از طریق آموزش، مصرف کنندگان می توانند یاد بگیرند که از این وسایل به طور موثر استفاده کنند، در واقع باعث صرفه جویی در زمان و کاهش اتلاف آب و انرژی می شود.