شوینده پوست چرب اریکه در 100 سریال رونمایی شد!

چه چیزی باعث چربی پوست می شود؟
تعیین دقیق اینکه چرا برخی پوست خشکی دارند در حالی که برخی دیگر با چربی دست و پنجه نرم می کنند، می تواند دشوار باشد و هورمون ها همیشه نقش دارند، به خصوص اگر در حال تغییر روش های شستشوی باشید این مزیت با شوینده پوست چرب اریکه حاصل خواهد شد.

به ویژه در نیمه دوم چرخه زمانی که پروژسترون افزایش می یابد و منجر به افزایش سبوم می شود و درست قبل از قاعدگی، استروژن و پروژسترون کاهش می یابد و تستوسترون غالب می شود، که می تواند تولید سبوم در پوست را نیز افزایش دهد و در طول یائسگی، تعدادی از تغییرات در هورمون ها وجود دارد که می تواند منجر به جوش شود.

شوینده

 

آکنه و پوست چرب نیز می توانند دست به دست هم بدهند که دکتر Ejikeme توضیح می‌دهد که چه چیزی می‌تواند آن را بدتر کند: «آکنه عمدتاً توسط ژنتیک ایجاد می‌شود، اما جنبه‌های محیطی وجود دارد که می‌تواند آن را تسریع یا تشدید کند.

اینها شامل روغن های انسدادی، لایه برداری بیش از حد، استرس، خواب نامناسب و رژیم های غذایی با قند بالا است و هنگامی که لکه‌ها ظاهر می‌شوند، لمس و فشردن آن‌ها می‌تواند اوضاع را بدتر کند.»

چه موادی از چربی پوست جلوگیری می کند؟
اگر در آن زمان از ماه از لکه‌هایی رنج می‌برید، یا به نظر می‌رسد که نمی‌توانید منطقه T خود را بدون توجه به آب و هوا مات کنید، به احتمال زیاد به پاک‌کننده‌ای نیاز خواهید داشت که مخصوص پوست‌های چرب باشد.

دکتر Ejikeme توصیه می کند که یک پاک کننده با این ماده مراقبت از پوست انتخاب کنید: «اسید سالیسیلیک یک عنصر کلیدی برای آکنه است و پاک کننده های 2% را انتخاب کنید و در طول هفته استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که پوست بیش از حد لایه برداری نمی شود.