ساعت چرم دخترانه که خاصیت درمانی برای مفاصل را دارد!

شکل بهبود یافته ساعت چرم دخترانه اهرمی با عملکرد ایمنی دو غلتکی مشخص می شود که در آن تقاطع بین پین محافظ و غلتک، که در زیر غلتک قرار می گیرد، بسیار عمیق تر از ساعت های تک غلتکی اولیه است.

بنابراین، هرگونه اصطکاک ناشی از تکان‌های ناشی از سایش باعث محدودیت کمتری در تعادل و به خطر افتادن خواص زمان‌سنجی ساعت می‌شود.

تا کنون مهم ترین فرار از ساعت، اهرم فرار است.

از آن به شکل نگین دار در ساعت های با کیفیت متوسط تا عالی استفاده می شود و با پین های پالت فولادی و عملکرد چنگال و غلتکی ساده در ساعت های ارزان قیمت (معروف به ساعت های پین پالت) استفاده می شود.

ساعت

در قطار چرخ یک ساعت مدرن، دستیابی به نسبت افزایش تقریباً 1 به 4000 بین بشکه و چرخ فرار ضروری است.

این شامل چهار جفت چرخ دنده است که نسبت هر جفت معمولا بین 6 به 1 و 10 به 1 است. مشکلات ویژه دنده، که با ظرافت زمین تشدید می شود.

بنابراین هر گونه خطا در فاصله مرکزی، شکل، یا تمرکز نسبتاً مهمتر از قطارهای دنده بزرگتر است.

اولین حق ثبت اختراع مربوط به کاربرد جواهرات در ساعت در سال 1704 در لندن به ثبت رسید. الماس و یاقوت کبود استفاده شد.

جواهرات مصنوعی ساخته شده از آلومینا پودر ذوب شده (اکسید آلومینیوم) در حال حاضر معمولا استفاده می شود. جواهرات ساعت جلا بسیار بالایی دارند.

قطر بیرونی یکنواخت برای یاتاقان های جواهر بسیار مهم است، زیرا آنها در سوراخ هایی با اندازه دقیق کوچکتر از خود جواهرات فشرده شده و توسط اصطکاک در آنجا نگه داشته می شوند.

ساعت های برقی از یکی از سه سیستم محرک استفاده می کنند:

(1) درایو گالوانومتر، متشکل از نوسانگر معمولی تعادل فنر مو، که توسط برهمکنش مغناطیسی یک سیم پیچ و یک آهنربای دائمی در حرکت است.

(2) محرک القایی، در که یک آهنربای الکتریکی تعادلی حاوی مواد مغناطیسی نرم را جذب می‌کند.

(3) درایو تشدید، که در آن یک چنگال تنظیم کوچک که به‌طور الکتریکی رانده می‌شود، نیروی محرکه را فراهم می‌کند.

هر دو نوع گالوانومتر و درایو القایی از یک تماس مکانیکی استفاده می‌کنند که توسط حرکت تعادلی فعال می‌شود تا پالس‌های محرک الکتریکی را با زمان مناسب ارائه کنند.

هر نوسان ترازو با پیش بردن چرخ دندانه دار یک دندانه، یک قطار دنده نشان دهنده زمان را به کار می اندازد.