حوله یکبار مصرف استخری که از پارافین در ساخت آن استفاده میشود!

فرانت گیت در تست های حمام ما بسیار جاذب بود و به جای فشار دادن آب، آب را جذب می کرد. حوله یکبار مصرف استخری معمولاً در حین خشک شدن احساس می‌کنند که به‌طور ناراحت کننده ای کشیده می‌شوند، اما شمع Frontgate صاف به نظر می‌رسد و به راحتی روی پوست خیس حرکت می‌کند.

نسبت به بسیاری از حوله‌های دیگری که امتحان کرده‌ایم، از جمله حوله‌های بروکلین و اسنو، کمتر احساس چسبندگی به بدن را داشت. همچنین بهتر از بسیاری دیگر بود، البته نه به خوبی انتخاب ارتقا یافته ما، حوله حمام آبگرم رایلی. بر خلاف حوله‌های ضخیم دیگر که سفت می‌شدند، بخش عمده‌ای از Frontgate دارای حرکت و سیال بیشتری برای استفاده بود.

حوله

در آزمایش های اولیه ما، فرانت گیت در همان زمان خشک شد که بسیاری از حوله های تری که آزمایش کرده بودیم – حدود 15 ساعت در یک روز تابستانی در نیوجرسی – اما به زمان خشک شدن پنج ساعته ما نزدیک نشد. همچنین انتخاب عالی از Onsen، یک حوله مشبک.

Frontgate حدود دوجین رنگ غنی و اشباع شده را برای انتخاب ارائه می دهد، بیش از هر انتخاب دیگری که به این معنی است که باید برای دکوراسیون هر حمام مناسب باشد. فقط حوله امضای گارنت هیل با 20 گزینه در دسترس است به این انتخاب رنگ نزدیک است.

ما پس از آزمایش Frontgate متوجه محو شدن رنگ عمده ای نشدیم. هنگامی که ما برای اولین بار چهار سال پیش Frontgate را کشف کردیم، حدود 3000 بررسی مثبت از کاربران داشت – اکنون به 8500 بررسی نزدیک شده است که بیش از 7000 مورد آن پنج ستاره هستند.

من اغلب از خوانندگان و کارکنان (و حتی از پدری در کلاس ژیمناستیک دخترم) می شنوم که چقدر این حوله را دوست دارند. فرانت گیت همچنین ملحفه حمام و لوازم جانبی هماهنگ کننده، از جمله حوله دستی، دستمال دستشویی، و تشک حمام (همچنین انتخابی در راهنمای ما برای بهترین فرش های حمام و تشک های حمام) می سازد، اگر می خواهید کل حمام خود را ست کنید.