تلویزیون سامسونگ فول اچ دی 49 اینچ عامل اصلی اختلاف میان یک زوج شد

Hesmondhalgh و Lobato در ادامه استدلال می کنند که محیط زیست دستگاه تلویزیون اینترنتی سوالات مهمی را در رابطه با برجستگی و حریم خصوصی ایجاد می کند.

دستگاه‌ها می‌توانند محتوا و سرویس‌ها را مشخص کنند، چه از طریق بارگذاری اولیه یا اولویت‌بندی در رابط‌های دستگاه.

تلویزیون سامسونگ فول اچ دی 49 اینچ جزو کامل ترین نوع تلویزیون ها می باشد.

تلویزیون

در همان زمان، دستگاه ها به طور معمول داده های مربوط به رفتار کاربر را جمع آوری می کنند، اغلب بدون اطلاع ما. از آنجایی که بینندگان در مجموعه‌ای بالقوه پیچیده از دستگاه‌های مجزا و یکپارچه هستند، صنعت درگیر نبردی برای کنترل محتوا و خدمات ارائه‌شده و داده‌های کاربر تولید شده است.
دستگاه‌های متصل به اینترنت که برای دسترسی به تلویزیون استفاده می‌شوند به برنامه‌های نرم‌افزاری بستگی دارند و توسط آنها شکل می‌گیرند.

Manovich استدلال می‌کند که «نرم‌افزار رابط ما با جهان […] یک موتور جهانی است که جهان روی آن کار می‌کند» (2014: 189). هنگامی که تلویزیون در دستگاه های متصل به اینترنت (از تلویزیون های متصل گرفته تا تبلت ها و تلفن های هوشمند) قابل دسترسی است، نرم افزار نیز به موتوری تبدیل می شود که تلویزیون روی آن کار می کند.

نقش مرکزی فزاینده نرم افزار در صنعت تلویزیون در برخی از ادبیات دانشگاهی در مورد تلویزیون اینترنتی ذکر شده است.

تلویزیون های هوشمند می توانند به بسیاری از دستگاه های ورودی بالقوه به صورت بی سیم متصل شوند تا قابلیت استفاده و کنترل را افزایش دهند.

صفحه‌کلیدها و موس‌های بی‌سیم، تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی همگی می‌توانند برای تسهیل ورود متن، ناوبری و مرور وب از روی مبل به یکدیگر متصل شوند.