با پیاز سفید اصفهان زخم های خود را درمان کنید

پیاز سفید اصفهان سرشار از مواد شیمیایی گیاهی از جمله فلاونوئیدها است که هم اثر آنتی اکسیدانی و هم ضد التهابی دارند. هنگامی که این ترکیبات به طور منظم و به مقدار کافی مصرف شوند، ممکن است به محافظت در برابر شرایط مزمن مانند سرطان و دیابت کمک کنند. در واقع، پیاز حاوی بیش از 25 فلاونوئید مختلف است و یکی از غنی ترین منابع در رژیم غذایی ما است.

پیاز همچنین دارای ترکیبات حاوی گوگرد است که نشان داده شده است که در برابر برخی سرطان ها محافظت می کند.

ممکن است از سلامت قلب حمایت کند
یکی از فلاونوئیدهای موجود در پیاز، کورستین، دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی محافظتی است و تصور می شود که این و همچنین سایر ترکیبات مفید موجود در پیاز، ممکن است به خواص دوستدار قلب این سبزی کمک کند.

مطالعات نشان می دهد که خوردن پیاز ممکن است با کاهش فشار خون، مدیریت سطح کلسترول و کاهش التهاب به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

پیاز

ممکن است از سلامت استخوان حمایت کند
گنجاندن پیاز در رژیم غذایی با بهبود تراکم استخوان همراه است. این ممکن است به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آنها باشد که استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد و به نظر می رسد از دست دادن استخوان را کاهش می دهد.

مطالعه‌ای که به بررسی تأثیر آن بر زنان پس از یائسگی می‌پردازد، گزارش داد که مصرف مکرر پیاز خطر شکستگی لگن را کاهش می‌دهد. مطالعه بیشتر روی زنان میانسال نشان داد که مصرف آب پیاز از دست دادن استخوان را کاهش داده و تراکم استخوان را بهبود می بخشد.

ممکن است از سلامت روده حمایت کند
پیاز سرشار از فیبر است، به خصوص نوع غیر قابل هضم آن که برای حفظ سلامت روده مورد نیاز است. اگرچه ما نمی توانیم فیبر پری بیوتیک را هضم کنیم، اما باکتری هایی که در روده ما زندگی می کنند این کار را انجام می دهند و از آن به عنوان سوخت برای کمک به افزایش تعداد آنها و تولید محصولات جانبی به نام اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه (SCFAs) استفاده می کنند. تحقیقات نشان می دهد که این SCFA ها برای حفظ سلامت و یکپارچگی روده و حمایت از ایمنی و هضم ما مهم هستند.