با خوردن قهوه هر لحظه احساس خواب آلودگی نمی کنید

اینکه چقدر در هر لحظه احساس خواب آلودگی می کنید، قهوه برای لاغری شکم و پهلو اساساً ترکیبی از جایی است که در چرخه شبانه روزی خود قرار دارید، به علاوه اینکه چقدر ماده شیمیایی «سیگنال خواب» در مغز شما وجود دارد.

کافئین با حذف موقت تمام سیگنال خواب (آدنوزین) از محل های گیرنده خود در مغز عمل می کند. این امر مغز را فریب می دهد تا فکر کند که شما به تازگی از یک خواب با طراوت بیدار شده اید و به شما احساس خوبی از هوشیاری می دهد.

بنابراین اندازه لباس بافتنی نوزاد مزایای کوتاه مدتی برای دانش آموزان دارد
قهوه نه تنها به شما کمک می‌کند تا تمرکز کنید – طیف خوبی از تقویت‌ها وجود دارد که هنگام مطالعه، یک «توربو شارژ» خوب را ایجاد می‌کند:

سطح بالاتری از هوشیاری
خلق و خوی بهبود یافته
زمان واکنش سریعتر
حتی گفته شده است که کافئین به تقویت حافظه کمک می کند، به این معنی که نوشیدن شومیز یقه کراواتی در حین مطالعه می تواند به شکل گیری خاطرات طولانی مدت قوی تر کمک کند. این یک ایده بسیار وحشیانه است – اگرچه آن را به عنوان یک گلوله نقره ای برای حل همه مشکلات یادگیری خود ندانید، به یاد داشته باشید که همیشه استراتژی حفظ کردن خوب را تمرین کنید.

برگه تقلب موفقیت در امتحان من را برای یافتن بهترین استراتژی های شناخته شده در علم برای کمک به دانش آموزان  طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه در یادگیری سریع و به خاطر سپردن موارد بیشتر بررسی کنید.

  • منابع:
    1. Should YOU Drink Coffee For Studying? The Surprising Secrets Of Caffeine & Productivity

  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!