شما باید قوانین و مقررات خاصی را در مورد ایمنی اسباب بازی طاها دنبال کنید.
استانداردهای ایمنی اسباب بازی اغلب به روز می شوند، بنابراین برای دستورالعمل های بیشتر، منابع تجارت صنعتی مانند انجمن اسباب بازی را دنبال کنید.
دستورالعمل های ایمنی بسته به گروه سنی و کشوری که یک محصول در آن فروخته می شود متفاوت است.
شناخت مخاطبان هدف به شما کمک می کند تا در مورد استانداردهای دقیقی که محصول شما باید رعایت کند تا ایمن تلقی شود تحقیق کنید.
اطمینان از ایمنی یک اسباب بازی برای کودکان در ساخت یک اسباب بازی بسیار مهم است.
حمایت قانونی به جستجوی حق ثبت اختراع یا علامت تجاری اشاره دارد.
هنگام ساختن اسباب بازی خود، درک حمایت قانونی بسیار مهم است.
اولین قدم برای دریافت پتنت، جستجوی پتنت است.
جستجوهای پتنت معمولاً توسط وکلای ثبت اختراع انجام می شود که از چندین پایگاه داده می گذرند تا اطمینان حاصل کنند که ایده مشابه قبلاً ثبت نشده است.
تحقیقات بازار شما بدون این مرحله کامل نمی شود، زیرا شرکت های تولید کننده اسباب بازی اسباب بازی های ثبت شده ای خواهند داشت که هنوز در بازار وجود ندارند.
میتوانید نحوه انجام جستجوی پتنت و گرفتن حق ثبت اختراع را بیاموزید یا به یک وکیل دارای مجوز پرداخت کنید تا از طرف شما پرونده را ثبت کند.
گرفتن حق ثبت اختراع توسط خودتان زمان بر است.
برای گرفتن حق ثبت اختراع به تنهایی باید دوره های مربوط به حقوق ثبت اختراع را بگذرانید.
انجمن اسباب بازی منابع متعددی برای کمک به شما در درک اهمیت ثبت اختراع و نکات فنی آنها دارد.
بسیار مهم است که بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند.
تعیین کنید اسباب بازی برای کدام جنسیت و گروه سنی مناسب تر است و تحقیق کنید که مخاطبان هدف شما بیشتر به چه علایق دیگری علاقه دارند.
به عنوان مثال، دختران ۶ تا ۷ ساله که با عروسکها بازی میکنند نیز ممکن است اسباببازیهای پر شده را دوست داشته باشند.
داشتن یک مخاطب هدف خاص در مرحله بازاریابی و بسته بندی فرآیند تولید اسباب بازی بسیار مرتبط است.
طبقهبندی یک مخاطب هدف خاص به تلاشهای بازاریابی و بستهبندی به سمت زیباییشناسی خاصی کمک میکند که بیشتر برای این گروه جذاب باشد.
این به تعیین هزینه تولید معقول و قیمت رقابتی در بازار برای محصول کمک می کند.