استفاده از مایع دستشویی بوژنه در مدارس اجباری شد!

شستن دست ها یک اقدام پیشگیرانه و درمانی است که به آن تبدیل شده است برنامه های رفتار پاک و سالم زندگی در مدارس شستن دست با مایع دستشویی بوژنه یکی از اقدامات بهداشتی است که انسان برای تمیز کردن دست های خود از آن استفاده می کند و انگشتان دست با آب و صابون برای تمیز ماندن و شکستن میکروب زنجیر.

شستن دست ها با صابون نیز به عنوان یک اقدام پیشگیرانه شناخته می شود. این به این دلیل است که دست ها اغلب به عنوان حامل میکروب ها عمل می کنند. هدف از این مطالعه به منظور تعیین رابطه بین دانش و عادت است شستن دست با صابون در بین دانش آموزان دبستان 101893 BangunRejo در منطقه Tanjung Morawa.

مایع

این یک مطالعه تحلیلی است که به الف رویکرد کمی است و از طرح تحقیق مقطعی استفاده می کند. این جامعه آماری شامل 487 دانش آموز مقطع ابتدایی بود 101893 Bangun Rejo.

این مطالعه دانش‌آموزان را در کلاس‌های چهارم و پنجم ثبت‌نام کرد تا 70 دانش آموز این روش نمونه گیری از روشی استفاده می کند که به نام نمونه گیری تصادفی خوشه ای داده ها از طریق توزیع جمع آوری شد پرسشنامه ها و تکمیل آنها توسط دانش آموزان. تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون Chi-square یافته ها حاکی از کمبود دانش آموزان بود.

دانش در مورد رفتار صحیح شستشوی دست هنگام استفاده از صابون. شستن دست ها با صابون کافی نیست. مطالعه
نتیجه گیری نشان می دهد که رابطه آماری معنی داری بین دانش و رفتار در مورد شستن دست با صابون. به مدارس باید دانش و عملکرد صحیح شستن دست را افزایش دهند.

امکاناتی را فراهم می کند که به ویژه رفتارهای زندگی پاک و سالم را ترویج می کند شستن دست ها با صابون و همچنین آموزش بهداشت در مورد اهمیت شستن مداوم دست ها.

شستن دست ها با صابون یکی از اقدامات پیشگیری از طریق اقدامات بهداشتی با تمیز کردن است دست و انگشتان با استفاده از آب و صابون. دست های انسان اغلب عامل هستند که حامل میکروب هستند و باعث می شوند که عوامل بیماری زا از یک فرد یا طبیعت به دیگری منتقل شوند.