کیک از اندازه‌گیری و افزودن مواد با هم زدن

برای تولید یک دسته بیسکویت یا  طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه کوچک، باید بتوانید برای درک دستور غذا بخوانید و دستورالعمل های گام به گام را دنبال کنید. در واقع، بسیاری از مهارت‌های ذهنی و جسمی باید در کنار هم قرار گیرند تا نتیجه‌ای دلپذیر داشته باشند – از اندازه‌گیری و افزودن مواد با هم زدن، تا کردن یا هم زدن، پختن برای مدت زمان مناسب و در دمای مورد نیاز، و در نهایت بستنی و تزئین روی. مقاله تمام شده

3. علوم زندگی واقعی
پیش بند بپوشید و وارد آشپزخانه شوید – یا باید بگوییم آزمایشگاه علمی؟ پخت و پز یک فرصت عالی برای کودکان برای آزمایش علمی، اغلب از طریق آزمون و خطا است. از آرد کافی یا بکینگ پودر زیاد استفاده نکرده اید؟ شومیز یقه کراواتی فراموش کرده اید که تخم مرغ را در آن قرار دهید؟ خیلی طولانی تو فر گذاشته؟ نتایج به خودی خود صحبت خواهند کرد… به فرزندان خود کمک کنید تا بفهمند چه اشتباهی رخ داده و چگونه آن را تغییر دهند، و موفقیت های خود را با خوردن همه آنها جشن بگیرید!

4. مهارت های ارتباطی
گذراندن وقت با هم در آشپزخانه یک فرصت عالی برای شروع گفتگو در مورد هر چیزی و در یک محیط آرام است. فرزندتان را تشویق کنید تا نظرات و نظرات خود را به اشتراک بگذارد، به او فرصت دهید تا در مورد مسائلی که ممکن است با آن روبرو شود صحبت کند و با حمایت عاطفی پاسخ دهد. زمان مناسبی برای برقراری ارتباط با فرزندتان است و به او کمک می کند تا به افراد سالم و عاطفی تبدیل شود.

5. توسعه مهارت های زندگی
آشپزی و پختن غذا مهارت های ضروری زندگی هستند و صادقانه بگوییم، ما فکر می کنیم که برای شروع یادگیری نحوه مراقبت از خود هرگز زود نیست.  قهوه برای لاغری شکم و پهلو همانطور که کودکان بزرگتر می شوند و به بزرگسالی می رسند، دانستن روش تهیه غذا می تواند برای رشد عزت نفس، اعتماد به نفس و انعطاف پذیری بسیار مفید باشد. چرا به آنها کمک نمی کنیم تا مهارت های مادام العمر را در یک محیط یادگیری سرگرم کننده در خانه ایجاد کنند؟

در Cakes by Robin، ما دوست داریم اشتیاق خود را برای همه چیزهای پخته به اشتراک بگذاریم، و می‌توانیم کیک‌ها، کیک‌های کوچک، کوکی‌ها و میزهای دسر با طراحی ماهرانه را برای هر مناسبتی ایجاد کنیم – اندازه لباس بافتنی نوزاد از تولد کودکان گرفته تا عروسی و موارد دیگر. برای مشاهده چند نمونه از کارهای اخیر ما اینجا را کلیک کنید و برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

  • منابع:
    1. 5 EDUCATIONAL BENEFITS OF HOME BAKING WITH YOUR KIDS
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.